joi, 2 august 2007

Mai sunt multi...


Am fost sa ii cunosc pe cei de la Educativa. Nu doar ca am ramas impresionat de faptul ca toti eram tineri, tineri de tot, ci mai ales motivat. Dupa ce am plecat de la ei m-am plimbat putin prin oras in drum spre servici ca sa evaluez intalnirea. Nu va spun ce am gresit in comunicare sau in negocierea pe care am purtat-o cu ei. Dar pot sa va dau o idee despre cum m-am simtit cand am tras linie. Tareeeeee! inca o mana de oameni care stiu ce vor, simt ca ar trebui sa stea altfel lucrurile pe la noi. Si nu doar atat, dar se gandesc la educatie ca fiind solutia... cand vorbeau despre ce vor sa faca, le luceau ochii precum le lucesc copiilor cand vad lucrurile tale valoroase pe care urmeaza sa le strice. Acelasi farmec minunat al cuiva care are curaj sa se uite in viitor si sa nu se teama sa schimbe, sa incerce, sa isi asume... (nu stiu ce sa zic esecurile / succesele, hehe) Odata la ceva vreme am placerea sa mai cunosc oameni ca ei si imi da o energie exceptionala. Ma face sa ma gandesc ca mai sunt multi si abia astept sa ne cunoastem...

Niciun comentariu: